У Чумацькому Шляху може бути шість мільярдів аналогів Землі

Схожі на Землю екзопланети.Схожі на Землю екзопланети в поданні художника. Credit: NASA/Ames/JPL-Caltech.Щоб планета могла бути віднесена до земного типу, вона повинна бути кам'янистою, мати розмір, близький до розміру Землі, і обертатися навколо зірки сонячного типу (спектрального класу G). Крім того, планета повинна знаходитися в зоні життя батьківської зірки – в такому діапазоні відстаней від зірки, в якому можливе існування води в рідкому стані на поверхні планети.

«Згідно з моїми розрахунками, верхньою межею числа планет можна вважати оцінку в 0,18 планети земного типу в розрахунку на одну зірку спектрального класу G», – сказала дослідник з Університету Британської Колумбії (UBC), Канада, Мішель Кунімото (Michelle Kunimoto), що є одним з авторів нової наукової роботи. «Оцінка частоти присутності планет тих чи інших типів на орбітах навколо різних зірок може допомогти накласти додаткові обмеження на теорії формування і еволюції планет і допомогти оптимізувати майбутні місії, присвячені пошукам екзопланет», – додають вчені.

Згідно з астрономом з UBC Джеймі Меттьюсом (Jaymie Matthews): «В нашій галактиці Чумацький Шлях знаходиться приблизно 400 мільярдів зірок, близько 7-ми відсотків від числа яких відносяться до спектрального класу G. Це означає, що трохи менше 6-ти мільярдів зірок нашої Галактики можуть мати в своїх системах планети земного типу».

Згідно з попередніми оцінками, на одного карлика спектрального класу G в нашій галактиці Чумацький Шлях доводилося від 0,02 до більш ніж однієї планети земного типу.

Зазвичай планети земного типу легше випустити з уваги при пошуках екзопланет, ніж планети інших класів, оскільки землеподобні планети мають дуже невеликі розміри і обертаються на значній відстані від батьківської зірки. Це означає, що сучасний каталог відомих планет являє собою лише невелику частину від їх дійсного числа. Кунімото використовувала метод під назвою «випереджаюче моделювання» (forward modeling) для подолання цих труднощів.

«Я почала з моделювання всієї популяції екзопланет, що лежать на орбітах навколо зірок, які спостерігаються за допомогою «Кеплера», – пояснила вона. «Я помітила кожну планету як «виявлену» або «непомічену», виходячи з того, наскільки ймовірним є її виявлення за допомогою мого алгоритму. Потім я порівняла ці виявлені планети з реальним каталогом планет. Якщо в результаті моделювання спостерігалася близька відповідність, то вихідна популяція була гарною оцінкою істинної популяції планет», – додала дослідниця.

До цього Кунімото проаналізувала архівні дані спостережень приблизно 200 000 зірок, проведених раніше за допомогою космічного телескопа НАСА «Kepler» (Кеплер). Вона відкрила 17 планет за межами Сонячної системи, на додачу до повторного виявлення тисяч планет, вже відомих раніше.

Це дослідження було опубліковано в журналі «Astronomical Journal».

Переглядів: 278 | | Теги: екзопланети, Чумацький шлях