Біля Kepler-1649 знайдена землеподібна планета

Ілюстрація землеподібної екзопланети Kepler-1649c.Ілюстрація землеподібної екзопланети Kepler-1649c. Credit: NASA/Ames Research Center/Daniel RutterАстрономи, які використовують дані космічного телескопа «Кеплер» (NASA), виявили в населеній зоні маломасивної зірки під назвою Kepler-1649 планету, яку за розміром можна порівняти з нашою Землею.

Зірка Kepler-1649, також відома як KIC 6444896 і KOI-3138, є червоним карликом і знаходиться на відстані приблизно 300 світлових років від нас у напрямку сузір'я Лебедя.

Раніше вчені вже виявили в цій системі землеподібну планету Kepler-1649b, яка здійснює один оберт навколо своєї зірки за 8,7 дня і приблизно дорівнює за розміром нашій сусідці по Сонячній системіВенері.

Порівняння розмірів Землі і Kepler-1649c.Порівняння розмірів Землі і Kepler-1649c. Credit: NASA/Ames Research Center/Daniel Rutter.У новому дослідженні доктор Ендрю Вандербург з Техаського університету в Остіні і його колеги повторно проаналізували старі спостереження системи Kepler-1649, зроблені космічним телескопом «Кеплер». Повторна перевірка дозволила астрономам виявити ще одну землеподібну планету в цій зоряній системі.

«З усіх планет, які ми відкрили, ця виявилася особливо цікавою не тільки тому, що вона знаходиться в зоні життя і порівнянна з нашою Землею, а й тому, як саме вона взаємодіє з сусідньої планетою», – розповів доктор Вандербург.

Недавно виявлена планета, що отримала назву Kepler-1649c, лише в 1,06 рази більша за нашу Землю і робить один оберт навколо своєї батьківської зірки приблизно за 19,5 днів.

Художнє зображення поверхні планети Kepler-1649c.Художнє зображення поверхні планети Kepler-1649c, зірки Kepler-1649 і планети Kepler-1649b. Credit: NASA/Ames Research Center/Daniel Rutter.Кількість зіркового світла, яке вона отримує від своєї зорі, становить близько 75-ти відсотків від кількості світла, яке Земля одержує від нашого Сонця. При цьому поверхня планети «розігрівається» приблизно до мінус 39-ти градусів за Цельсієм (мінус 38,2 градуса за Фаренгейтом).

«Чим більший об'єм даних ми отримуємо, тим більше ми бачимо ознак, які вказують на те, що потенційно населені екзопланети розміром із Землю поширені навколо таких зірок», – заявив доктор Вандербург.

Цей інтригуючий, далекий світ дає нам ще більшу надію на те, що друга Земля знаходиться десь там, серед зірок, чекаючи, коли її знайдуть.

Дане відкриття описано в матеріалі, опублікованому 1 квітня 2020-го року в «Astrophysical Journal Letters».

Переглядів: 76 | | Теги: екзопланети