Астрономи знайшли найбільший гарячий "супернептун"

Супернептун в поданні художника.Супернептун в поданні художника. Credit: NASA / JPL-Caltech.Використовуючи космічний телескоп TESS і кілька наземних телескопів, астрономи виявили і підтвердили присутність гарячого «супернептуна», що обертається в системі червоного карлика TOI-1728.

TOI-1728 – це неактивна зірка типу M0, що знаходиться на відстані приблизно 198-ми світлових років від нашої Землі у великому північному сузір'ї Жирафа.

Ця зірка також внесена у каталоги як TIC 285048486 та UCAC4 774-029023. Вона має менші розміри і меншу масу у порівнянні з нашим Сонцем, і їй близько 7,1 мільярда років.

Нещодавно виявлена планета, яку астрономи назвали TOI-1728b, робить один оберт навколо своєї зірки всього за 3,5 дня.

Інопланетний світ приблизно у 5 разів більший за Землю і в 26,8 рази масивніше, що робить його «супернептуном», проміжним підкласом планет між Нептуном і більш масивними планетами-гігантами.

«TOI-1728b – це найбільший транзитний супернептун, що обертається навколо карликової зірки M-типу», – повідомив Шубхам Канодія, один із першовідкривачів цієї екзопланети.

Маючи низьку об'ємну щільність у 1,14 г/см3 і обертаючись навколо яскравої зірки-господаря, TOI-1728b також є багатообіцяючим кандидатом для дослідження за допомогою методів спектроскопії як із Землі, так і з космосу, що може бути використано для уточнення теорій формування планет, а також еволюційних моделей.

Детальні результати дослідження будуть опубліковані у журналі «Astrophysical Journal».

Переглядів: 301 | | Теги: екзопланети