Астрономи виявили "планету пі" розміром із Землю з орбітою у 3,14 дня

Планета K2-315b.Планета розміром з Землю, яка облітає свою зірку за 3,14 дня. Credit: NASA Ames / JPL-Caltech / T. Pyle, Christine Daniloff, MIT.У недавньому випуску журналу «The Astronomical Journal» була опублікована стаття, в якій розповідається про відкриття землеподібної екзопланети K2-315b, що обертається навколо маломасивного червоного карлика. На перший погляд рутинна знахідка привернула увагу публіки завдяки значенню орбітального періоду об'єкта: він збігається з першими трьома знаками числа π.

Відкриття було зроблено в результаті аналізу фотометричних даних, зібраних космічним телескопом «Kepler», і згодом підтверджено наземними обсерваторіями.

K2-315b розташована на відстані приблизно 186 світлових років від Сонячної системи і розмірами порівнянна з нашою планетою – її радіус становить 0,95 земного. Астрономам поки невідома маса цього тіла, але передбачається, що воно має кам'янисту природу. Екзопланета здійснює один оборот навколо батьківської зірки за 3,1443 дня.

Втім, незважаючи на схожі розміри, K2-315b складно назвати двійником Землі. Розрахунки показують, що рівноважна температура її денної сторони становить близько 180 °C, тому вона навряд чи є сприятливим місцем для життя. Так чи інакше, астрономи все одно мають намір продовжити спостереження екзопланети. Якщо у неї є атмосфера, її зможуть вивчити телескопи наступного покоління.

За матеріалами: https://phys.org/