Астрономи виявили наймолодший гарячий юпітер

Гарячий юпітер в поданні художника.Гарячий юпітер в поданні художника. Credit: ESO / M. Kornmesser / Nick Risinger (skysurvey.org).Використовуючи дані обсерваторії TESS (НАСА) і космічного телескопа «Спітцер», астрономи виявили гарячий юпітер, що обертається навколо дуже молодої зірки під назвою HIP 67522.

HIP 67522 – це зірка типу G0, що знаходиться на відстані близько 417-ти світлових років від нашої Землі у сузір'ї Центавра.

Інакше відома як HD 120411, 2MASS J13500627-4050090 і TYC 7794-2268-1, ця зоря належить до молодої групи зірок, яка зветься асоціацією Скорпіона і Центавра.

Вік зірки HIP 67522 становить близько 17-ти мільйонів років, що означає, що гарячий юпітер в цій системі, ймовірно, всього на кілька мільйонів років молодше.

Названа HIP 67522b, планета робить один оберт навколо своєї батьківської зірки за 7 днів і має діаметр приблизно у 10 разів більший, ніж у Землі, що можна порівняти з розміром Юпітера.

«Ми можемо багато чого довідатися про нашу Сонячну систему і її історію, вивчаючи планети і інші об'єкти, що обертаються навколо Сонця. Те ж саме стосується і інших світів», – сказав доктор Аарон Ріццуто.

Результати дослідження були представлені в статті, опублікованій в журналі «Astronomical Journal».

Переглядів: 32 | | Теги: екзопланети